torsdag 30 september 2010

Inskrivning 9/30

Så har nu varit på inskrivningen och pratat lite, min sambo fick väga sig och ta lite prover, allt verkade vara i sin årdning med den blivande mamman.
Inget läkarbesök kommer behövas då hon verkar vara så frisk.
Skall bock på Sockerbelastnings test för att kontrollera risken för att få graviditetsdiabetes.
Allt gick väldigt fort vi fick ställa lite frågor. Nästa möte är om 8 veckor två månader och då är det ultraljud.
Känns lite sådär nu trodde att vi skulle få lite bekräftelser på graviditeten eller så. Jag som blivande pappa har lite svårt att förstå vad som händer mera än att min sambo mår illa, jag vet inte riktigt hur jag käner mig, känns lite tomt som att inget har hänt, kännslorna vet jag inte åt vilket håll de skall gå.

JAJA bara att bita ihop till v18 och hoppas på att vi får se fina bilder på vår bebis. Vårt kommande barn.

//Pappa snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar