fredag 1 oktober 2010

Bara skit 10/1

Igår var ingen bra dag alls. Mycket tjafs utan anledning, och mycket tårar mot slutet av kvällen.
Det enda jag ville var att planera lite inför framtiden, men då min sambo bara var irriterad på mig hela tiden och tycker att jag kräver saker hela tiden så blev det ett helvette i stället.
Har inte ens sagt att hon behövde göra någonting, ville bara veta hur vi skulle ordna upp allt åt oss. :(

Idag har det varit bättre och vi har hunnit med en hel del.
Nu är det väll bara tvättning, dammsugning och skurning kvar innan vi är färdiga i våran ""nya lägenhet"" om möblerad och fint i våran etta.

På söndag skall vi på en barn/bebis marknad och se om vi kan hitta något fynd.

Har tröttnat på att slösa pengar på bebistidningar (Föräldramagasin) jätte roliga att bläddra i och läsa men det är ju ganska kost samt. Så jag har fixat en prenumeration i smyg på Vi Föräldrar får hoppas på att den blir uppskattad.

Har goda vibbar på att jag kanske kommer få jobb på ett ställe inom kort, håller tummarna som fan och hoppas att det skall gå vägen, hade löst så otroligt mycket.
Nu ligger min sambo och vilar middag, skall väcka henna snart och åka och träffa ett par vänner.
Ingen vet något om graviditeten ännu och vi kommer hålla det hemligt ett tag till, är i v10-11 nu.
Så snart är vi förbi den magiska gränsen 12v skall bli otroligt skönt.
Hoppas på en trevlig helg för er alla.

//Pappa snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar