torsdag 16 december 2010

Är så otroligt lycklig 16/12

Jag är verkligen så otroligt lycklig.
Jag har den underbaraste fästmö som någonsin kan finnas.
Vi väntar barn, vilket känns underbart och värmer i hjärtat varje gång man öppnar mobilen eller går förbi kylen och ser den lilla knodden.

Jag har varit på en anställnings intervju tillsammans med min sambo, det kändes som att det gick riktigt bra.
Det ligger på ett väldigt trevligt ställe, fin miljö ute på landet, ca 50 min till närmaste stad.
Boende i anknytning till jobbet i eget hus om 4 rum och kök 100 m2 inte inräknar källarplan och vinds utrymme.
Vill man kan man inreda vinden och få till ca två rum till. Vilket då skulle leda till 150 m2, för ett väldigt bra pris.
ca 3000.
Känns otroligt bra och vi håller verkligen tummarna så det blöder. Men det skulle inte vara första gången man blir utkonkurrerad av någon annan. Inte heller första gången jag skulle konkurrera ut någon så vi får se.
Vi hoppas verkligen på att detta slår in i alla fall, det hade löst allt men hade krävt en flytt på 60 mil.
Men denna gång har jag erfarenhet som motsvarar det som krävs för tjänsten vilket måste ge min lite plus.
Håll tummarna med oss.

//Pappa snart

1 kommentar:

  1. Kul att du svarade på mitt inlägg om amningen. Trevligt med en pappa som svarade faktiskt. Ang mvc, bvc och bb, de får inte ge rådet att inte amma, de får inte "göra reklam" för annat än bröstmjölk. Jo om jag som mamma säger att jag inte tänker göra det, hur gör jag då? e du med?? Att amma är ett heltids jobb, ingen i hela världen som inte försökt amma kan förstå vilket jobb det är. Lycka till med kommande bebis! Och välkommen tillbaka till min blogg!

    SvaraRadera