tisdag 7 december 2010

Babyskydd, Bärsele och Ammnings, Matstol kudde 07/12

Så har i helgen hunnit med en massa saker, middagar med familjerna, blocket letande osv.
Och se vad jag hittade, ett fräscht Babyskydd med bas och även fungerar utan.
Så jag ringde och bokade in en tid, vi åkte och hämtade babyskyddet och får med oss en amningskudde och även en bärsele allt detta för priset 200 kr. Vilket kap säger jag bara.

Dagen efter i går måndags åkte jag in förbi röda korset cupan på vägen hem kikade runt lite och vips så hittade jag en barnstol, en sådan där vanlig ifrån Ikea typ.
Den knyckte jag fort, pris 40 kr.

Så viktiga saker kvar att införskaffa innan knodden kommer ut är Skötbord.
Och barnvagn.

//Pappa snart

2 kommentarer:

  1. Måste först säga att din blogg är guld :) min kille läser den och även jag klickar mig in emellanåt, som idag :P
    men min fråga är iaf var du har fått tag i "due date" appen till bloggen? :) tacksam svar!
    manfre2@live.se

    SvaraRadera
  2. :D Vad glad jag blir.
    Kul att ni gillar att komma hit och läsa och även kommer tillbaka.
    Kul med feedback.
    Jag skapade ett inlägg om Due Date så alla läsare kan hitta det.

    Due date
    http://pappasnart.blogspot.com/2010/12/due-date-graviditets-nedraknare-0912.html

    SvaraRadera