måndag 20 december 2010

Hjärtat slår vilken grej. 20/12

Hej idag har min sambo varit på Mvc.
Jag kunde inte delta för jag skulle på möte.
Så det var synd jag tycker om att delta på Mvc och prata och lyssna lite.
Två öron här ju dubbelt så mycket och två munnar kan fråga dubbelt upp så att säga.
Men i alla fall, efter avslutat möte kör jag hem 50 min körtid ca.
Tio minuter kvar att köra ringer jag till min sambo, pratar lite om hur det gått för oss båda.
Sedan säger min sambo men du missade en sak idag, jag fick höra på bebisens hjärta.
Men vad kul :D synd att jag missade det bara.
Men men det hör ingenting.
Hon hade i alla fall spelat in det med mobilen så jag kunde höra i efter hand.
Det var häftigt.

Så jag tänkte att att jag klipper ihop det och laddar upp på youtube så alla andra kan få ta del av det.
//Pappa snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar