onsdag 3 november 2010

Författandet rullar på 3/11

Inte visste jag att det var såhär kul att driva en blogg.
Och vilken energi man samlar på sig.

Och inte blir det sämre av att komme hem till en total städad lägenhet.
Skurat, diskat upplockat, dammsuget.
Skönt.

Efter en otroligt bra dag med en mycket trevlig föreläsning och positiv energi, egna val och valda sanningar.
Tar jag nu siesta, och bör jag dagen i morgon med att försöka bli av med en något obefogad parkeringsbot.
Visserligen mitt fel men något irriterande att de inte kan ha flera skyltar än en på ett område på ½ha. suck.
JAJA Går och lägger mig glad och lycklig, och hoppas på att vakna på samma vis.

Tänk på något positivt och hitta framgången som föder framgångar.
Lägg fokus på det som är bra och fortsätt frammåt.


Författandet fortsätter
God natt från
//Pappa snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar