fredag 19 november 2010

Tack... 19/11

Hej skall börja med att tacka för att du läser min blogg.
Jättetrevligt med så många läsare.
Det gör mig jätte peppad att fortsätta och skriva mera och mera.
Tack till er som kommenterat mina inlägg alltid kul med lite feedback.

Försöker så gott jag kan besvara era frågor.
Det var lite trist på ultra ljudet.
Men det är jätte skönt att veta att vår bebis lever och att det ser ut som att allt är som det skall.
Och samtidigt skall det ju bli jättekul att få kika på den igen i mitten av december.
Så det är mycket plus med att det blev som det blev.
Enda tråkiga är ju att graviditeten blivit två veckor längre och vi som redan tycker allt går så långsamt.
Men men det gör ju bara att jag hinner läsa ännu flera böcker om barn och barnpedagogik, psykologi och anknytnings teori.

Kanske jag skall ta och börja läsa till barnskötare, fritidsledare eller fritidspedagog.
Vad vet jag men jag läser ju redan denna typ av böcker så kanske skall göra någon nytta av det.
I alla fall tack.
Anonym kommentar säger att tiden snart kommer gå väldigt fort. och jag hoppas verkligen du har rätt, skulle vara skönt.
Längtar verkligen efter att få träffa mitt älskade lilla barn.

//Pappa snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar