måndag 15 november 2010

Reagerar på pappa 15/11

Måste bara slänga in ett litet inlägg innan det är dags att krypa till kojs.
Sambon gick och lade sig för 30 min sedan, varpå jag ger magen en godnatt puss, och sjunger för första gången för magen nära nära magen, men med lite tryck.
"Don't you worry about a thing, oohhh oohhhh yeeah, Don't you worry about a th iiii ing oohhh oohhhh"
Och min sambo skrattar lite och säger att nu händer det saker här i magen.
Så jag ser det som två möjliga scenarier.

Antingen älskar min bebis sin pappa och hans sångröst.
Eller så hatar min bebis mig.
Håller tummarna för det första scenariot.

//Pappa snart

2 kommentarer:

  1. hejhej! grattis till er till kommande knodden! försökte bli följare på din blogg men det gick inte =( ska försöka på nytt imorgon.
    H, Linda

    SvaraRadera
  2. Hej, kul att du gillar bloggen.
    Konstigt att det inte funkade.
    Hör gärna av dig när du testat i morgon, så jag vet om det var en tillfällighet, eller om det är något jag måste ta tag i på något sätt.

    SvaraRadera