måndag 15 november 2010

Litet uppehåll, mycket tankar. 15/11

Hej hej, länge sedan jag hörde av mig till er.
Nu är jag i alla fall här igen, och vad har hänt sedan sist då?

Vi har varit en sväng till huvudstaden och tittat runt lite i butiker.
Tagit det som en liten semester och lyxat till det lite för min gravida sambo då det kommer bli ganska svårt att få till det efter förlossningen.

Vi har inköpt en baby madrass till vaggas vi skall hämta hem.
Bebisen hör nu mera av sig varje dag genom kullerbyttor och flaxningar.
Idag rockade Lillknodden loss när jag drog av och skriade till 1947 och you are beutiful med James Blunt.

Börjar bli spänt nu både av iver och nervositet, över att halva graviditeten snart är över.
Allt går i ett hojj och det går lite för fort, men samtidigt känns det som att tiden står stilla och längtan bara måste ut.
Nu är  det BARA två dagar kvar till ultraljud ( ul ) och det skall bli så kul att titta på vår knodd igen.
Hoppas jag får se lite mera denna gång.

//Pappa snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar